آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

  • ۰
  • ۰

من یک سرویس هنری با آرم ارائه می دهم تا به مشتریان کمک کنم طراحی آرم موجود خود را تغییر دهند و آن را به یک فایل بردار تبدیل کنند که به هر اندازه با آموزش طراحی لوگو این امکان پذیر باشد.
بیشتر مشتری های من از خدمات هنری من با استفاده از لوگو استفاده می کنند تا به لوگوی موجود در زیر هم بپردازند و یکی از رنگ ها را تغییر دهند و کل تصویر را واضح تر و حرفه ای تر کنند.

غالباً مشتریانی که خود آرم ایجاد می کنند یا از یک راه حل کم هزینه مانند Fiverr استفاده می کنند ، می یابند که انواع فایلهای مورد نیاز آنها را از قبیل استفاده از تصویر با پس زمینه شفاف ندارند.

اینجاست که CEB Creative می تواند کمک کند.

سرویس آرم وکتور من
با استفاده از خدمات وکتورسازی من ، می توانم یک نسخه بردار شده از آرم شما ایجاد کنم و رنگ ها ، فونت ها و اندازه را به راحتی تغییر دهید. برای ایجاد آثار هنری وکتورسازی می توانید روی حیله و تزویر مشکل داشته باشید ، شما به یک نرم افزار خلاق مناسب نیاز دارید و من از آخرین نسخه Adobe Illustrator CC برای اطمینان از کار برداری هنری شما تا حد امکان حرفه ای استفاده می کنم.

3 نکته برتر هنگام دریافت آرم طراحی شده برای تجارت شما:
از یک طراح گرافیک حرفه ای استفاده کنید
اطمینان حاصل کنید که آرم جدید شما هم بسیار بزرگ است و هم بسیار کوچک
تمام نسخه های پرونده مورد نیاز خود را دریافت کنید که باید شامل آن باشد: JPG ، PNG ، PDF و وکتور آثار هنری (EPS)
در حال ویرایش یک آرم موجود است
در مثال زیر می بینید که لوگوی اصلی کسل کننده بوده و عناصر تقریباً در کنار هم قرار گرفته اند. آرم و طرح نماد اصلاح شده بسیار روشن تر و مدرن تر است. متن دیگر توسط طرح ضخیم تحریف نشده است و نمای کلی آرم بسیار لطیف تر است.

من قادر به استفاده از خدمات هنری بردار خودم برای ارائه Renosash نه تنها طراحی لوگو بهبود یافته بلکه نسخه بردار شده از آرم جدید آنها نیز هستم.

خدمات هنری آرم
سام اهل رنوشاش واقعاً از نتایج خدمات هنری آرم من راضی بود و به زودی این آرم در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی آنها ظاهر شد.

شارلوت لوگوی موجود من را گرفت و آن را واضح تر و حرفه ای تر کرد. چرخش سریع و قیمت مناسب. خیلی ممنون."

سام ، مالک ، رنوشاش

خدمات هنری آرم

وکتورسازی یک آرم موجود
با ارزانترین خدمات طراحی آرم ، اغلب به شما یک نسخه کپی و یا بردار از طرح آرم داده نمی شود. این بدان معناست که شما از نظر اندازه پرونده JPEG یا PNG که تهیه کرده اید محدود هستید. در ابتدا ، این ممکن است مشکلی نداشته باشد اما با رشد کسب و کار شما ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در مواردی مانند علائم فروشگاه ، بسته بندی وسایل نقلیه ، لباس و مواد بازاریابی بزرگ داشته باشید اما بدون نسخه برداری از آرم شما گیر کرده اید. اگر از پرونده ای بسیار کوچک استفاده می کنید ، بسیار ناخوشایند به نظر می رسد و برای مواردی مانند لباس ، یک فایل بردار ضروری است. می توانید از خدمات وکتور من برای اطمینان از داشتن نوع فایل مناسب آرم خود برای انواع رسانه های چاپی و دیجیتال استفاده کنید.

ایده ای طراحی کردید که نیاز به ایجاد دارد؟
اگر در حال حاضر تصور کاملی از آنچه می خواهید آرم شما به نظر برسد و فقط به کسی احتیاج دارید که آن را برای شما جمع کند ، می تواند کمک کند. برای تحقق ایده خود می توانید از خدمات هنری آرم من استفاده کنید.

یک پروژه اخیر
من به هدر ، یک کودک کارگر محلی ، کمک کردم تا یک آرم ساده برای مشاغل خود ایجاد کنم که بتواند از آن در رسانه های اجتماعی و تبلیغات چاپی استفاده کند. هدر از قبل طرحی را که می خواست از آن استفاده کند می دانست بنابراین من فقط به او کمک کردم تا آرم را به یک شکل برداری بکشد که از آن پس برای ایجاد انواع پرونده های مورد نیاز مانند JPG استفاده شود.

بله ، عالی است این فقط چیزی است که من می خواستم پس از شما متشکرم !!

هدر گرین ، مالک ، مراقبت از کودکان Bright Stars

خدمات هنری آرم

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/

اگر به دنبال وکتورسازی آرم خود هستید ، یک ایده آرم داشته باشید که به یک طرح موجود نیاز دارید یا فقط به چند ترفند کوچک نیاز دارید ، سرویس هنری آرم CEB Creative برای شما مناسب است.

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی