آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

  • ۰
  • ۰

روند من (به طور خلاصه)
این می تواند چالش برانگیز باشد که بدانید در هنگام کار با طراح لوگو چه چیزی را باید انتظار داشته باشید. تقسیم پروژه ها به مراحل ، درک ساده و آسان کارها را انجام می دهد تا بتوانید روی هر مرحله متمرکز شوید و آموزش طراحی لوگو را ببینید .

مختصر شما
داشتن یک ایده روشن در مورد آنچه شما قصد استفاده از طراحی آرم خود را در واقع کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که من چیزی را ایجاد می کنم که نه تنها خوب به نظر برسد بلکه برای اهداف نیز مناسب است.

علامت تجاری ، دامنه و بررسی کانال اجتماعی
من بررسی خواهم کرد که نام تجاری یا نام محصول جدید شما قبلاً مورد استفاده قرار گرفته یا از مارک تجاری استفاده شده باشد. اطمینان از اینکه نام شما بی نظیر است می تواند در جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر به شما کمک کند. من همچنین بررسی می کنم که آیا نام تجاری / کالای شما به عنوان دامنه .co.uk یا .com موجود است یا خیر ، آیا حساب های رسانه های اجتماعی با استفاده از آن نام ثبت شده است یا خیر.

تحقیق و مادربرد
پس از انجام بررسی های اولیه ، من تحقیق بصری مفصلی را انجام می دهم و به رقبا و همچنین سایر طراحی های آرم در حال حاضر در صنعت شما مورد بررسی قرار خواهم داد. از این رو می توانم تصاویر جمع آوری کنم و نمونه هایی که احساس می کنم به بهترین وجه متناسب با نیازهای شما هستند.

اکنون زمان آن فرا رسیده است تا فرایند خلاقیت را شروع کنیم. این با تابلوهای خلق و خوی شروع می شود ، که مجموعه ای از تصاویر آرم یافت شده هستند. بازخورد شما به من اجازه می دهد تا ایده ای از لایک ها ، دوست نداشتن و ترجیحات خلاقانه خود را بدست آورم.

طراحی و مفاهیم
در پی بازخورد شما در مورد تابلوهای خلق و خوی ، من مجموعه ای از طرح های آرم برای طراحی آرم شما را برای شما قرار می دهم. از میان طرح های اولیه ، می توانید چند مورد را برای استفاده در قالب دیجیتال انتخاب کنید که مرحله مفهوم آرم پروژه را تشکیل می دهد.

توسعه لوگو و کارهای هنری
از میان مفاهیم ، می توانید اولویت خود را به یک یا دو طرح کم کنید. سپس می توانیم چند راه حل و ترتیب مختلف را امتحان کنیم. هنگامی که شما طرح نهایی را انتخاب کردید ، من آن وکتور را به نمایش می گذارم ، و تمام قلم ها و به طور کلی چیزهای مرتب شده را برای پرونده های نهایی ترسیم می کنم.

تولید نوع پرونده
وقتی آرم کامل شد و آماده استفاده شد ، من تمام فرمت های پرونده ای را که ممکن است نیاز داشته باشید ایجاد می کنم و آنها را برای شما ارسال می کنم. این می تواند شامل EPS ، PDF ، JPG ، PNG و SVG باشد. همچنین به شما پرونده های کوچکتر مناسب برای استفاده در وب داده می شود.

یک پروژه اخیر
من این طراحی لوگو را برای یک هنرمند آرایش آزاد ایجاد کردم. سوفی برای ارتقاء مشاغل خود به یک طراحی لوگو زیبا نیاز داشت. اطمینان از اینکه طراحی آرم در طیف وسیعی از رسانه ها کار می کند ، زیرا سوفی در حال برنامه ریزی یک وب سایت و طراحی لوازم التحریر مشاغل نیز ضروری بود.

من این طرح تمام شده را ایجاد کردم که مدرن ، زیبا و بی نظیر است. این چیزی است که سوفی در مورد ایده های طراحی من ایجاد کرده است:

"از اینکه ایده های اضافی ارسال کرده اید متشکرم. چند طرح زیبا وجود دارد. "

کارهای اخیر را ببینید

چرا CEB Creative را انتخاب می کنید؟
اگر به یک آرم شرکت مدرن نیاز دارید ، من طیف وسیعی از بسته های طراحی لوگو حرفه ای را برای متناسب با بیشتر بودجه ها در اختیار دارم. من می توانم با استفاده از ایده های خلاقانه و تخیلی ، با شما طراحی کنم تا یک آرم جدید طراحی کنید.

من معمولاً طیف وسیعی از طرحهای آرم را برای شما انتخاب می کنم. اینها به صورت ترسیم شده و درنهایت در قالب دیجیتال ساخته می شوند.

لوازم التحریر تجاری و تجاری
علاوه بر ایجاد یک طراحی لوگوی خارق العاده ، می توانم در طراحی برند و طراحی لوگو نیز کمک شایانی کنم. پس از اینکه آرم جدید خود را تهیه کردید ، ممکن است به طراحی کارت ویزیت و همچنین سایر الزامات لوازم التحریر نیز نیاز داشته باشید.

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/

اگر به دنبال خدمات طراحی گرافیکی مستقل هستید ، با ما تماس بگیرید زیرا علاوه بر طراحی آرم ، طیف کاملی از خدمات طراحی گرافیک را نیز ارائه می کنم.

آیا به دنبال یافتن طرح آرم برای تجارت خود هستید؟ فرم استعلام من را تکمیل کنید تا موارد را شروع کنید.

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی