آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

  • ۰
  • ۰

در اعماق هر طراح عاشق یک آرم مد ol 'خوب است. در حقیقت ، شما به عنوان یک بچه احتمالاً بارها و بارها و بارها نماد نایک یا لاکوست را دوباره سرگرم کرده اید. یا این فقط من بود؟ بنابراین ، هنگامی که یک صاحب کسب و کار تازه کار یک شرکت آموزشی ورزشی برای کمک به هویت آنها به من نزدیک شد ، من از این فرصت بسیار هیجان زده شدم. در این مطالعه موردی ، روشی را که برای ساختن آرم و همچنین چند مورد از هویت گذر کردم ، پوشش خواهم داد. که در ادامه با اصول طراحی لوگو و آموزش طراحی لوگو آشنا خواهید شد .

پیش نمایش هویت نهایی
پیش نمایش هویت نهایی "ELITE" در زیر آمده است. در ادامه بخوانید تا درک عمیق تری از روند انجام شده بدست آورید.


طرح کلی پروژه
در بیانیه ماموریت آموزش ورزشی نخبگان آمده است: "مؤسسه عملکرد ورزشی که برای کمک به آماده سازی ورزشکاران جوان برای زندگی و رقابت با تمام توان خود استفاده می شود." اصولاً ، آنها به ورزشکاران ، از هر سطح ورزش و مهارتی کمک می کنند ، تا مهارت های ورزشی خود را بهبود بخشند.

با توجه به اینکه مشتری در این پروژه یک تجارت جدید و جوان است ، برای آنها مهم بود که به عنوان آماتور از کار نروند. آنها می خواستند هویت بصری قوی ، مستقر و قابل اعتماد باشد. آنها نمی خواستند این مارک خیلی خنک و بامزه باشد ، مهمتر از آن که جدی باشد ، تقریباً «شرکتی» است ، بدون اینکه کسل کننده یا کم رنگ باشد.

تبلیغات
مفهوم
یادداشت کنید ، تعداد زیادی و تعداد زیادی از آنها. پس از چند مکالمه کاملاً با مشتری در مورد ارزش های اصلی و هدف شرکت و چگونگی نمایش بهتر آن به صورت بصری ، کلمات زیادی وجود دارد که کلمات را که من در یادداشت هایم به صورت مرغ خرد کرده بودند ، بیان کرده اند. برخی از مواردی که به سمت من پریدند عبارتند از: ورزش ، تقدیم ، یکپارچگی ، تسلط ، بهبود ، اکسل ، سرب ، رشد ، اجرای ، بهتر ، ساختن ، ارزش ، آماده سازی ، هدف.

در مورد پروژه های هویت ، من همیشه سعی می کنم کلمات و یا عباراتی را که شرکت را مجسم می کند جمع آوری کنم زیرا همیشه به ایده پردازی ایده ها و / یا تصاویر کمک می کند. از میان مجموعه های بزرگ کلمات ، من سعی کردم آن را به یک یا دو کلمه محدود کنم که واقعاً شرکت را جمع می کند تا بتوانم سعی در ایجاد مفاهیم در اطراف خود کنم. این دو کلمه که به نظر می رسید با من و همچنین با مشتری از سر گرفته می شوند ، "ورزش" و "بهبود" بودند.

بنابراین پس از دور دیگری از بحث و مفهوم تصمیم گرفته شد که این مفهوم / جهت معرفی شرکت با ترکیبی از آیکون های ورزشی متعدد و تایپوگرافی قوی و جسورانه باشد. نمادهای ورزشی ، خیلی ساده ، هدف شرکت را نشان می دهند. و تایپوگرافی قوی ، جسورانه با انتظارات "قوی" و "قدرتمند" از مشتری مطابقت دارد. همچنین ، داشتن چندین آیکون ورزشی نشان می دهد که این شرکت روان است و همه ورزش ها را در بر می گیرد.

ایده این است که بسته به اجرا ، نمادها قابل تعویض هستند. به عنوان مثال ، اگر یک جلسه "آموزش سرعت" باشد که از بسکتبالیست ها ، اسپرینترها و بازیکنان هاکی بهره مند شود. نمادها می توانند یک بسکتبال ، کفش در حال اجرا و چوب هاکی باشند. هویت یک فرمت خواهد داشت ، اما بسته به اجرا می تواند سفارشی سازی شود. اما ، با افزایش شرکت و گسترش دادن آموزش های ورزشی اضافی ، این روند بیشتر خواهد بود ، اکنون با چهار نماد ورزشی شروع خواهیم کرد.

طرح
اکنون که درک کاملی از پروژه در دست دارم و ایده هایی را تنظیم کرده ام که قصد دارم با زمان خود به جلو بروم تا مداد را به صفحه بیاندازم. من با مفهوم آیکون های ورزشی مختلف شروع می کنم. از آنجایی که می دانم هدف نهایی این برنامه واضح و شفاف است و آیکون های تمیز ایجاد شده در Adobe Illustrator ایجاد می شود ، طرح ها می توانند بسیار سریع و خام باشند.

نکته اصلی این است که اصول را در صفحه پایین بیاورید ، هر آیکون را ساده کنید و از جزئیات خاصی نگران نشوید. چند طرح اولیه:


همچنین ، نحوه برخورد با آیکون ها باید مورد توجه قرار گیرد ، بنابراین من چند ایده را برای نحوه چیدمان و نمایش آیکون ها ترسیم می کنم:


طراحی آیکون
من با چهار آیکون برای بسکتبال ، فوتبال ، بیس بال و فوتبال شروع می کنم ، زیرا این موارد برای قفل کردن آیکون های اصلی استفاده می شوند. اینها به این دلیل انتخاب شدند که آنها چهار ورزش محبوب هستند ، حداقل در آمریکا.

هنگام طراحی آیکون ها ، کلید سادگی است. من معمولاً دوست دارم از شکل های هندسی پایه شروع کنم تا شکل / فرم آیکون ایجاد شود. از آنجا کمترین مقدار خط را برای ارائه آیکون اضافه خواهم کرد. استفاده از پالت Pathfinder و روشن کردن راهنمای هوشمند باعث آسانتر شدن کارها خواهد شد. همچنین ، من در تمام طول وزن از همان خط استفاده می کنم تا همه چیز ثابت بماند.


همچنین آزمایش و یا بازی کردن با شکل ها و نسبت ها برای دیدن اینکه آیا مشکلی وجود دارد ، حائز اهمیت است. من اغلب از Dribbble برای گرفتن بازخورد در مورد پروژه هایی که در مرحله کار هستم استفاده می کنم. بعد از گذراندن ساعت های بی شماری برای دیدن جزئیات دقیق یک پروژه ، این یک راه خوب برای بدست آوردن یک چشم تازه برای دیدن همه چیز به عنوان یک کل است.


به عنوان مثال ، کسی اظهار داشت که فکر می کنند توپ فوتبال کمی شبیه به گل است. شخص دیگری خاطرنشان کرد: آنها فکر می کردند توپ فوتبال واقعاً باید قسمت های سیاه را داشته باشد تا آن را به راحتی تشخیص دهد. هر دو بازخورد واقعاً خوب ، که بعداً به آن توجه کردم.

طراحی نوع 

در طی این فرایند ، تعداد زیادی ضایعات و قطعات کوچک ایجاد شده و حذف می شوند. در زیر نگاهی به قطعاتی از artboard من است. آیا مقوا همه به نظر می رسد مانند یک فاجعه طبیعی است ، یا این دوباره من است؟


نهایی کردن
پس از مکالمات حتی بیشتر (یا استدلال های صمیمانه) ، توضیحات و جلسات پالایش بیشتر ، در اینجا جهت انتخاب شده است. هدف نهایی حاصل شد ، یک علامت ترکیبی جامد که در آن هم از کلمه علامت و هم نماد می توان جداگانه استفاده کرد.


فرار از بیرون
بعد از گفتگوهای زیادی که با مشتری انجام دادم ، حس خوبی برای شرکت و خواسته ها و نیازهای مشتری در حد هویت پیدا کردم. به دست آوردن این بینش ، بقیه پروژه را نسبتاً بدون دردسر پیشرفت کرد.

شناسه های اضافی کارت ویزیت ، نامه و پاکت نامه هستند. از آنجا که نگاه / احساس کلی ساده و تمیز است ، واقعاً در مورد زمان صرف خراب کردن همه چیز بود. یکی از سخت ترین کارهایی که من شخصاً می توانم روی یک قطعه ساده و تمیز انجام دهم ، عقب کشیدن است و سعی در انجام کارهای زیاد ندارم.

کارت کسب و کار

سربرگ

پاکت نامه با برچسب آدرس پستی (جلو)

هویت نهاییhttps://maktabtv.com/Courses/logo-design/
این تقریباً فرایند آرم و پروژه هویت آموزش ورزش نخبگان را پوشش می دهد. تصویر نهایی در زیر آمده است.

  • ۹۸/۰۹/۱۰
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی