آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

  • ۰
  • ۰

با استفاده از یک طراح لوگوی حرفه ای مانند من ، یک آرم شرکت ایجاد کنید و با آموزش طراحی لوگو همراه شوید .
اگر به دنبال طراح لوگوی حرفه ای هستید ، CEB Creative گزینه مناسبی است. من به عنوان یک طراح گرافیک بسیار تحصیل کرده و با تجربه ، من تمام ابزار و دانش لازم را برای ایجاد یک طراحی لوگوی شگفت انگیز در کسب و کار دارم.

هر کسب و کار به یک طراحی و مارک تجاری حرفه ای نیاز دارد. اگر در مورد شغل خود جدی هستید ، ارتباط خوب با یک طراح لوگوی حرفه ای ضروری است.

یک طرح آرم دریافت کنید

طراحی لوگو و برندسازی

من شنیده ام انواع مختلفی از آرم وجود دارد ، درست است؟
بله ، همینطور است بسیاری از افراد خارج از صنعت طراحی نمی دانند که انواع مختلفی از طراحی آرم ها وجود دارد ، و ضروری است که در نظر بگیرید کدام یک برای تجارت شما مناسب ترین است.

Wordmark
رایج ترین و آشنا ترین نوع طراحی آرم. اغلب واضح ، تمیز و مدرن ، نام تجاری یا نام تجاری شما را به روشی خلاقانه بیان می کند. Coca-Cola یک آرم wordmark است.

تصویری
یکی دیگر از محبوب ترین آرم ها که از یک نماد یا تصویر برای نشان دادن نام تجاری یا نام تجاری استفاده می کند. آرم اپل یک آرم تصویری است.

نماد انتزاعی
این چیزی است که همه سازندگان مارک جوان جوان به آن آرزو می کنند ، و مورد علاقه همه افراد است. غالباً هیچ منطقی یا دلیل عقلی به نظر نمی رسد ، اما فقط کار می کند. Nike swoosh شاید مشهورترین نمونه از یک آرم نمادنگاری انتزاعی باشد.

طراح آرم حرفه ای

چرا باید از طراح آرم استفاده کنم؟
بسیاری از طراحان لوگوی مستقل در خارج از کشور وجود دارند که ادعا می کنند خدمات حرفه ای طراحی لوگو را ارائه می دهند ، اما همیشه اینگونه نیست. غالباً یک طراح آرم پیدا خواهید کرد که خدمات طراحی آرم خود را بسیار ارزان ارائه می دهد ، اما نتیجه آن جالب نیست و غالباً خیلی اساسی یا مبتنی بر الگوی طراحی لوگو است.

اگرچه طراحی آرم VistaPrint ممکن است چشم انداز جذاب به نظر برسد ، اما هرگز نمی تواند با مهارت و تجربه یک طراح لوگوی حرفه ای مطابقت داشته باشد. مانند اکثر چیزهای زندگی ، آنچه را که میپردازید ، مانند خدمات طراحی لوگوی حرفه ای ، می پردازید.

طراحی آرم های حرفه ای آسان نیست ، بنابراین شما بعید به نظر می رسد خدمات حرفه ای طراحی آرم حرفه ای را پیدا کنید که به هر خوبی باشد. اگر می خواهید در یک طراحی جدید آرم شرکت سرمایه گذاری کنید ، پس ارزش آن را دارید که تحقیق خود را درمورد یک نشانگر آزاد مانند من انجام دهید.

چرا فرمت های فایل برای آرم ها مهم هستند؟
همه آرم ها باید به روش های مختلفی کار کنند؛ آنها می توانند به اندازه قابل توجهی متفاوت باشند و نیاز به استفاده در هر دو قالب چاپی و دیجیتال دارند.

متوجه خواهید شد که اگر تصمیم به رفتن دارید و آرم خود را ایجاد می کنید ، که بیشتر آنها ابزارهای رایگان آرم خود را طراحی می کنید یا نرم افزار رایگان سازنده آرم فقط یک فایل JPG یا PNG را برای شما فراهم می کند. میزان مشتریانی که پرونده های JPG یا PNG با کیفیت پایین را در هنگام طراحی وب سایت برای من فراهم می کنند جای تعجب دارد ، به خصوص وقتی که بسیاری از آنها آنها را توسط یک طراح آرم ایجاد کرده اند.

همیشه باید ابتدا یک آرم به عنوان یک گرافیک بردار تولید شود و سپس سایر انواع پرونده ها مانند JPG و PNG را می توان از آن پرونده اصلی دریافت کرد.

گرافیک بردار چیست؟
گرافیک های برداری در بسته های گرافیکی ایجاد شده و از اشکال به نام اشیا تشکیل شده اند.

ویرایش هر شیء به طور جداگانه امکان پذیر است ، به عنوان مثال ، شکل ، رنگ ، اندازه و موقعیت را تغییر دهید.

حتی اگر یک شیء در یک وکتور گرافیکی بسیار بزرگ باشد ، به حافظه رایانه زیادی احتیاج ندارد. بنابراین اندازه پرونده های گرافیکی بردار اغلب بسیار اندک است.

گرافیک های برداری مقیاس پذیر هستند - یعنی وقتی آنها را تغییر اندازه دهید ، کیفیت آنها از دست نمی رود.

منبع: BBC Bitesize

 

قسمت آخر مهمترین ، مقیاس پذیر برای هر اندازه و بدون افت کیفیت است. حتی اگر کار شما در اتاق جلوی شما شروع شود ، ممکن است روزی به مواردی مانند علائم فروشگاه ، بسته بندی وسایل نقلیه ، تابلوهای نمایشگاه و غیره احتیاج داشته باشید. به همه این موارد نیاز است تا نماد شما نشان داده شود و به بزرگ بودن آن نیاز باشد ، بنابراین داشتن انواع صحیح پرونده ضروری است.

یک گرافیک بردار از آرم شما به شما امکان انعطاف پذیری برای رشد مواد بازاریابی تجاری خود را به همان زمان و در صورت نیاز می دهد. شما این کار را اغلب با برنامه سازنده آرم دریافت نمی کنید ، بنابراین انتخاب خدمات طراحی آرم ارائه دهنده این ویژگی بسیار مهم است.

تغییرات آرم سوفی جین

پنج نکته من در مورد طراحی آرم کسب و کار
کلمات کلیدی برای مشاغل جدید بهتر کار می کنند
طرح را ساده و تمیز نگه دارید
از جزئیات کوچک یا شکل ها و عناصر کاملاً پیچیده خودداری کنید
از رنگ هایی با کنتراست بالا استفاده کنید
استفاده از آن را در کل مواد بازاریابی سازگار نگه دارید

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/


قبلاً فکر کردم؟ به جای آن از سرویس کار آرم هنری من استفاده کنید.
اگر نیازی به ایده های جدید آرم ندارید ، زیرا شما در حال حاضر به یک طراحی آرم نیاز دارید که به چند ترفند نیاز دارید یا شاید یک گرافیک برداری از آن نداشته باشید ، می توانم کمک کنم. من فقط با 12.50 پوند در ساعت خدمات کار هنری را ارائه می دهم.

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی