آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

  • ۰
  • ۰

مهارت طراحی لوگو می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد! استراتژی تجاری امروز بیش از گذشته تغییر کرده است. برای به دست آوردن حداکثر مزایا ، باید حضور خود را بصورت آنلاین برقرار کنیم. و برای ایجاد وجود ما در اینترنت ، ایجاد مارک "لوگوی شرکت ما" ضروری است. بنابراین آرم ها یک عنصر اساسی در هر برند است که می توان با آموزش طراحی لوگو ما همراه باشید .

 

بنابراین این ضرورت می تواند به فرصت شغلی شما تبدیل شود ، اگر استعدادی داشته باشید ، دارای یک ذهنیت خلاق باشید و در طراحی نرم افزاری مانند Adobe Ilustrator مهارت داشته باشید ، بنابراین شما واجد شرایط ترین فرد برای کسب درآمد انبوه از طریق اینترنت هستید.

ایجاد لوگو یکی از بهترین مهارت های فروش در اینترنت است. این بهترین مهارت در فروش در سایت هایی مانند Fiverr.com ، CrowdSpring.com و 99 طرح است. پروژه های ساده آرم از 20 دلار تا چند هزار دلار می پردازند.
به کلاس نهایی طراحی لوگو آنلاین بپیوندید.
آیا می خواهید به یک طراح آرم حرفه ای تبدیل شوید و طرح های لوگو زیبا ، مرتبط ، متمایز و به یاد ماندنی ایجاد کنید؟ آیا می خواهید به صنعت پرسود و سرگرم کننده طراحی لوگو بینش دهید؟

در این دوره با ارزش ، یاد می گیرید که چگونه یک طراح لوگوی حرفه ای شوید. با دیدن آرم های شرکتی و آرم های دانشجویی در مورد اصول طراحی لوگو آشنا شوید و سپس آن اصول را در کار طراحی لوگوی خود بکار بگیرید. شما می توانید بینش ارزشمندی در زمینه طراحی آرم و صنعت طراحی آرم به دست آورید.

این دوره شما را در فرآیند طوفان مغزی ، طراحی و طراحی آرم ها پس از ملاقات با مشتری راهنمایی می کند. همچنین در مورد خلاصه های خلاقانه و پیمانکاری در طراحی لوگو ، و همچنین اهمیت ایجاد سبد طراحی لوگو یاد خواهید گرفت.

شما برای ایجاد آرمهای با کیفیت بالا و زیبا ، تکنیک های مختلف Illustrator را یاد خواهید گرفت.

پس از ثبت نام ، می توانید کارهای خود را در زمینه ساختن نمونه کارها برای طراحی آرم خود ، به قسمت پشتیبانی اعضای خصوصی ارسال کنید.

امروز برای طراحی ساختمان نمونه کارها و لیست مشتری ها ، طراحی آرم را طراحی کنید. آرم های خود را برای نام تجاری خود یا دیگران طراحی کنید. از رنگ ، تایپوگرافی و اصول طراحی مربوطه استفاده کنید تا یک سبد طراحی لوگو ترسناک و متمایز ایجاد کنید. تبدیل به یک راکستار طراحی لوگو شوید!

این دوره برای چه کسی است؟
این دوره برای:

دانشجویانی که می خواهند در مورد طراحی لوگو و Adobe Illustrator یاد بگیرند باید این دوره را طی کنند.
دانشجویانی که می خواهند با استفاده از اصول طراحی موثر و بهترین شیوه ها ، آرم های با کیفیت تولید کنند ، باید این دوره را طی کنند.
این دوره برای افرادی است که می خواهند آرم طراحی کنند و هزینه آن را بپردازند.
این دوره برای افرادی که می خواهند مهارت های طراحی آرم خود را ایجاد یا گسترش دهند در نظر گرفته شده است.
این دوره برای طراحان لوگو که از قبل در زمینه طراحی آرم و Illustrator متخصص هستند ، منظور نشده است.

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/
این که آیا شما برای کسب درآمد به عنوان یک فریلنسر یا برای اهداف آموزشی به این مهارت نیاز دارید ، می توانید درخواست خود را آزاد کنید

  • ۹۸/۰۹/۱۴
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی