آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای ظراحی لوگو را آموزش خواهید دید .

  • ۰
  • ۰

13. رنگ و جزئیات
مرحله 1
پس از تصحیح همه ، بگذارید رنگ ها را تغییر دهیم. در مورد من ، من این آرم را برای یک گروه جذاب ساخته ام و رنگ آنها دو مورد زیر است ، بنابراین من با آنها می چسبانم. در این مرحله شما می توانید با هر رنگی که می خواهید بازی کنید و آموزش طراحی لوگو را ببینید .

آرم نهایی با رنگ و اکستروژن
من هنوز فکر می کنم چیزی از دست رفته است. هنوز این لوگوی ابرقهرمانی نیست که تصور کردم ، بنابراین بیضی را بر روی زمینه اضافه کردم و آن را با رنگ روشن تر رنگ کردم.

اضافه کردن بیضی در پس زمینه
گام 2
اکنون برای اضافه کردن برخی از جزئیات. ابتدا یک کانتور سفید در اطراف اکستروژن اضافه می کنم. روی Object> Offset Path کلیک کنید و 1 میلی متر وارد کنید.

اضافه کردن سکته مغزی به آرم
با انتخاب آن ، کانتور سفید را کپی کرده و بر روی Edit> Copy (Control-C) کپی کرده و در قسمت پشت آن با کلیک بر روی Edit> Paste in Back (Control-B) "سایه" من را با رنگ تیره تر از رنگ رنگ بیضی.

سایه ای با رنگ تیره اضافه کنید
مرحله 3
اکنون برخی از نکات برجسته را اضافه خواهم کرد. بر روی دکمه Rectangle Tool در صفحه Tool کلیک کرده یا M را بزنید ، و چند مستطیل بکشید و آنها را به رنگ آبی رنگ کنید تا قابل مشاهده تر باشد. من را با زاویه اکستروژن قرار می دهم. از تمام مستطیل ها یک مسیر مرکب ایجاد کنید و آنها را به یک مسیر واحد تبدیل کنید. با انتخاب همه مستطیل های آبی ، روی Shift-8 کلیک کنید یا به Object> Compound Path> Make بروید.

افزودن نکات برجسته به اثر اکستروژن
اکستروژن را انتخاب کنید و بر روی Object> Path> Offset Path کلیک کنید و -1 میلی متر را در کادر گفتگو وارد کنید.

با استفاده از مسیر Offset برای ترسیم نکات برجسته
مسیر ایجاد شده و مستطیل ها را انتخاب کنید و در پنل Pathfinder دکمه Intersect را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. مسیر ایجاد شده را با کلیک بر روی Edit> Copy (Control-C) کپی کرده و سپس اکستروژن را انتخاب کرده و بر روی Edit> Paste in Front (Control-F) کلیک کنید.

نکات برجسته اضافه شده است
کار عالی ، تیم!
بله آرم تیم عالی ما آماده و براق است! عالی!

آرم نهایی تکمیل شد

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/
این آموزش برای کمک به شما در درک بهتر حروف دستی و بردار به شما کمک می کند. در ابتدا پیچیده به نظر می رسد ، اما هرچه بیشتر تمرین کنید ، آسان تر می شوید. امیدوارم تمام اطلاعاتی که من داده ام برای شما مفید باشد و این که بتوانید تکنیک ها و نکات نشان داده شده در اینجا را برای پروژه های خودتان تطبیق دهید. با تشکر از تماشای شما ، و عالی باشید!

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • علی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی